miercuri, 15 august 2007

Isteria prostiei!

De cele mai multe ori, mi se intampla ca atunci cand am de facut fotografii pe strada sa fiu interpelata si oprita din "procesul de creatie"...
De exemplu astazi eram preocupata sa prind un unghi cat mai bun al cladirii BRD-ului din Piata Victoriei... cand m-am pomenit ca unul dintre paznici imi zice ca n-am voie sa fac poze fara acordul sefilor...
Auzi frate!!! Mai nou ca sa faci poze de pe domeniul public unui zgarie nori din Bucuresti trebuie sa ceri aprobari... HAHAHA! De ce? Conform carei legi?
Oare la New York ca sa fi pozat celebrele turnuri gemene iti trebuia aprobare???
Nu imi aduc aminte la Paris, Roma, Budapesta, Bruxelles, Alger sau aiurea sa mi se fi interzis sa fac vreo poza pe strada indiferent carei cladiri. La sediul NATO de la Bruxelles inca am putut sa fac poze la intrare de unde sa vad steagurile tarilor membre...
De unde isteria asta la romani fratilor? Si nu numai mie mi se intampla asta! Intrebati orice fotograf ce pateste daca scoate camera foto in fata vreunei banci sau case de schimb valutar....

3 comentarii:

Unknown spunea...

mda ... "frumoasa tara Romania, pacat ca este populata !!!" trebuia sa-i faci poza si lui si cladirii ..... proprietatea BRD-ului este in interiorul cladirii, nu "peisajul urbanistic".

decaraiman spunea...

sa pot exprima prostia in sensul romanesc trebuie sa-l parafrazez pe mircea badea "traim in romania" si asta spune tot. de regula o femeie frumoasa ca tine ar trebui sa aibe trecere peste tot dar cum prostia in romania e ridicata la rang de arta .............

Dungha spunea...

ca bine graiesti - asa se intampla in orice colt te-ai duce... succese!

Zau! Nu iti spun!

Zau! Nu iti spun!

O gura de aer

O gura de aer

Fericire

Fericire

Campionul

Campionul

Uite asa se inoata!

Uite asa se inoata!

Stiu ce gandesti

Stiu ce gandesti

Sa ma vada soarele

Sa ma vada soarele

Motanii

Motanii

Fulger

Fulger

Barbat in devenire

Barbat in devenire

Viata de dupa viata

Viata de dupa viata

Reteaua

Reteaua

Bojdeuca

Bojdeuca

concert proconsul la timisoara

concert proconsul la timisoara

Iarna in Bucuresti

Iarna in Bucuresti

Iarna in Bucuresti

Iarna in Bucuresti

Expired

Expired

Expired

Expired

Expired

Expired

Cazinoul din Constanta

Cazinoul din Constanta

Ponton pe plaja din Mamaia

Ponton pe plaja din Mamaia

Detalii timisorene

Detalii timisorene

Detalii timisorene

Detalii timisorene

Detalii timisorene

Detalii timisorene

Detalii timisorene

Detalii timisorene

Detalii timisorene

Detalii timisorene

Detalii timisorene

Detalii timisorene

Alpinism utilitar

Alpinism utilitar

Teatru de vara ruinat, Parcul Bazilescu

Teatru de vara ruinat, Parcul Bazilescu

Meci de cricket la Bucuresti

Meci de cricket la Bucuresti