Frank Capa, Tony Vaccaro sunt, venind in urma lui Henri Cartier-Bresson, parintii fotojurnalismului. "Pour les connoisseurs" trei monstri sacri.
Mi se pare dezgustator ca un "putoi" intr-ale fotojurnalismului sa isi aroge copy right, intr-un clip publicitar, pentru o oarecare marca de bere, numele episodului 3 al documetarului britanic "Genius of photography": sa fi la locul potrivit, in momentul potrivit.
Cred ca in urmatorul clip publicitar se va folosi dictonul lui Capa: "If your pictures aren't good enough, you aren't close enough."
Ma asteptam ca cei care sunt ocupati cu fotojurnalismul romanesc, in acesti ani extrem de tulburi pentru specia respectiva, sa dea dovada de decenta si profesionalism.
In 2008, din punctul meu de vedere, fotojurnalismul este inapoi in anii '90. Si mai mult decat atat, a inceput prostitutia si a acestei arte care, in mod tragic, este asezonata cu oportunismul, ingamfarea si suficienta ne-initiatilor care-si aroga titlul de "freelance photojournalist".
duminică, 27 iulie 2008
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu